2016. sze 13.

Ki vert meg kit?

írta: Városi Kurir
Ki vert meg kit?

A rendőrség a taxist sértettként hallgatta ki

hi_ma.jpg

Bejárta a sajtót egy hétfő hajnali eset híre arról, hogy egy "órapörgető" taxis megvert két ártatlan külföldi utast. Nem akarunk igazságot tenni, de a „hallgattassék meg a másik fél is” elve alapján megkerestük az érintett taxist, ám ő a vizsgálat lezártáig, csak Karsai Katalinon, a Magyar Taxisok Szakszervezete ügyvivőjén keresztül vállalta a riportot, így kicsit bonyolult volt, de alább az ő „története” olvasható:

  • Miért tört ki a verekedés?
  • Hajnal felé két külföldi szállt be a kocsimba, csak jelezték az útirányt, hogy merre induljak. Egy idő után be is mondták az utca nevét, ekkor én oda adtam az okostelefonomat, hogy írják be a pontos helyet.
  • Miért volt erre szükség?
  • Mert nem értettem, mint mondtak, és ha beírjak, akkor már látom, hogy keresnem kell-e a GPS-en, vagy tudom, hová megyünk.
  • Mi történt ez után?
  • Én úgy érzékeltem, hogy hosszan tanakodtak, majd kiderült, hogy nem, csak arra vártak, hogy kiugorhassanak a telefonommal együtt az autóból, és amikor meg kellett egy forgalmi helyzet miatt állnom, el is szeleltek.

taxi2.jpg

  • Hogy reagált?
  • Utánuk eredtem, hiszen nemcsak a telefonom volt náluk, de az órában is volt 2000 forint. Mivel kétfelé szaladtak, a férfi után mentem, akit utol is értem, de nekem esett, még az ingemet is letépte rólam, majd beugrott egy másik kocsiba, és elment. Én ekkor szóltam a központnak, így kezdték követni a kollégák is az autót..
  • Mi történt, amikor utolérték?
  • Akkor is agresszív volt, ezért valóban leszorítottuk a földre és visszavettük tőle a telefonomat.
  • Ezután az utas bement a rendőrségre és feljelentést tett ön ellen. Biztos, hogy úgy történt az eset, ahogy elmondta?
  • Nézze, nem lenne értelme hazudnom, hiszen a rendőrség a feljelentés alapján garázdaságért nyomoz, úgy is kiderül az igazság.
  • Ne csodálkozzon, ha kételkedek, hiszen az utóbbi években jó néhány sokkoló tény látott napvilágot taxis ügyben, és egyébként az utóbbi időkben sem lopták be a társdalom szívébe magukat.
  • Én csak a saját ügyemért vagyok felelős. Arra fel vagyunk készülve, hogy az éjszaka egy veszélyes üzem, de arra, hogy pitiáner tolvajok zaklassanak bennünket, arra nem. Márpedig ez a pár - legyenek ők akárkik is - tényszerűen meglopott.

(szemfül)

Szólj hozzá

külföldi taxi okostelefon agresszív GPS Karsai Katalin Magyar Taxisok Szakszervezete